TIDSBESTILLING
Telefon: 38 28 93 88
Telefontid man-tors kl. 8.15-11.30, fredag 8.15-.10.00.
Der er som regel størst telefontravlhed mellem kl. 8.15-10.45
TIDSBESTILLING for selvbetalende patienter, herunder Botox og forsikringspatienter
Telefon: 38 89 09 00
AKUTNUMMER TIL OPERATIONSPATIENTER
Telefon: 38 26 45 30
OFFENTLIG TRANSPORT
Metrostation Rådhuspladsen (Linje M3 og M4) ligger 50m fra os. Københavns Hovedbanegård og Vesterport er de nærmeste togstationer. Buslinjerne 12, 26, 33, 2A, 250S, 5C, 6A, 14 og 10 holder på Rådhuspladsen.
PARKERING
Der er en enkelt handicapparkeringsplads i umiddelbar tilknytning til klinikken. Denne kan desværre ikke reserveres. Herudover er der offentlig parkering på vejene omkring Rådhuspladsen mod betaling. Der er en del parkeringspladser forbeholdt elbiler langs med Rådhuspladsen nærmest Strøget. Der er følgende private parkeringshuse i umiddelbar nærhed af klinikken: Industriens Hus, Blox parkering, One Park i Jernbanegade over for Dagmar Biografen og under Axeltorv. Vi anbefaler dog at lade være med at køre i bil efter at være blevet dryppet med pupiludvidende øjendråber i klinikken.
HVIS DU ER FORHINDRET I AT MØDE TIL AFTALT TID
Afbudstelefon: 38 28 93 88. Her kan lægges besked om afbud på telefonsvareren.
VIL DU KLAGE ELLER HAR DU OPLEVET EN UTILSIGTET HÆNDELSE
Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen eller ønsker at klage, så henvend dig meget gerne til os.
UTILSIGTET HÆNDELSE
Såfremt du ønsker at indrapportere en såkaldt ”utilsigtet hændelse”, kan det gøres på http://stps.dk/da/borgere/rapporter-en-utilsigtet-haendelse-som-patient-eller-paaroerende. En ”utilsigtet hændelse” er enhver begivenhed, der er en følge af behandling eller ophold på et sygehus eller i en klinik og som ikke skyldes patientens sygdom og som samtidig har givet en skade eller kunne have gjort det. Det er både på forhånd kendte samt ukendte hændelser og fejl.
Læs pjecen “Hjælp os med at blive endnu bedre” her.
KLAGE OVER SUNDHEDSVÆSENET
Såfremt du ønsker at klage over den behandling du har modtaget, kan det gøres her
PATIENTERSTATNINGEN
Hvis du mener du har fået en skade i forbindelse med behandlingen, kan du søge erstatning hos Patienterstatningen på http://pebl.dk/Selvbetjening.
Patienterstatningen behandler ikke klager, men tager udelukkende stilling til, om du har fået en skade som følge af behandlingen og derudfra, om der efter loven er grundlag for at tildele erstatning.