KONTAKT

Telefon: 38 28 93 88
Telefontid mellem kl. 8.15-11.30 man-tors, 8.15-10.00 fredage.
info@eyedoctor.dk 

Tidsbestilling for SELVBETALENDE patienter, herunder BOTOX og forsikringspatienter
Telefon: 38 89 09 00

TIDSBESTILLING

Telefon: 38 28 93 88
Telefontid man-tors kl. 8.15-11.30, fredag 8.15-.10.00.
Der er som regel størst telefontravlhed mellem  kl. 8.15-10

TIDSBESTILLING for selvbetalende patienter, herunder Botox og forsikringspatienter

Telefon: 38 89 09 00

AKUTNUMMER TIL OPERATIONSPATIENTER

Telefon: 38 26 45 30

OFFENTLIG TRANSPORT

Metrostation Rådhuspladsen (Linje M3 og M4) ligger 50m fra os. Københavns Hovedbanegård og Vesterport er de nærmeste togstationer. Buslinjerne 12, 26, 33, 2A, 250S, 5C, 6A, 14 og 10 holder på Rådhuspladsen.

PARKERING

Der er en enkelt handicapparkeringsplads i umiddelbar tilknytning til klinikken. Denne kan desværre ikke reserveres. Herudover er der offentlig parkering på vejene omkring Rådhuspladsen mod betaling. Der er en del parkeringspladser forbeholdt elbiler langs med Rådhuspladsen nærmest Strøget. Der er følgende private parkeringshuse i umiddelbar nærhed af klinikken: Industriens Hus, Blox parkering, One Park i Jernbanegade over for Dagmar Biografen og under Axeltorv. Vi anbefaler dog at lade være med at køre i bil efter at være blevet dryppet med pupiludvidende øjendråber i klinikken.

HVIS DU ER FORHINDRET I AT MØDE TIL AFTALT TID

Afbudstelefon: 38 28 93 88. Her kan lægges besked om afbud på telefonsvareren. Alternativt kan man sende en e-mail til info@eyedoctor.dk Husk altid at oplyse hele dit cpr-nummer ved henvendelse.

RIS OG ROS

Hvis du har tilbagemeldinger, ris/ros eller andre forslag til forbedringer, så hører vi mere end gerne fra dig.
Skriv til info@eyedoctor.dk eller ring på telefon 38289388.

 

VIL DU KLAGE ELLER HAR DU OPLEVET EN UTILSIGTET HÆNDELSE

Som patient har du naturligvis mulighed for at klage eller indberette en utilsigtet hændelse i forhold til den behandling du har modtaget. Det kan du gøre til os i klinikken og/eller direkte til forskellige offentlige instanser afhængigt af, om du ønsker at klage eller søge erstatning, hvis du mener, at du er blevet påført en skade i forbindelse med behandlingen.

 

Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen eller ønsker at klage, så henvend dig meget gerne til os. Det kan gøres telefonisk eller på e-mail alt efter, hvad du foretrækker. Skriv meget gerne til info@eyedoctor.dk eller ring på telefon 38289388.

UTILSIGTET HÆNDELSE

Såfremt du ønsker at indrapportere en såkaldt ”utilsigtet hændelse”, kan det gøres på http://stps.dk/da/borgere/rapporter-en-utilsigtet-haendelse-som-patient-eller-paaroerende. En ”utilsigtet hændelse” er enhver begivenhed, der er en følge af behandling eller ophold på et sygehus eller i en klinik og som ikke skyldes patientens sygdom og som samtidig har givet en skade eller kunne have gjort det. Det er både på forhånd kendte samt ukendte hændelser og fejl.

Læs pjecen “Hjælp os med at blive endnu bedre” her.

KLAGE OVER SUNDHEDSVÆSENET

Såfremt du ønsker at klage over den behandling du har modtaget, kan det gøres her

PATIENTERSTATNINGEN

Hvis du mener du har fået en skade i forbindelse med behandlingen, kan du søge erstatning hos Patienterstatningen på http://pebl.dk/Selvbetjening.

Patienterstatningen behandler ikke klager, men tager udelukkende stilling til, om du har fået en skade som følge af behandlingen og derudfra, om der efter loven er grundlag for at tildele erstatning.

Har du spørgsmål eller er i tvivl, er du altid meget velkommen til at kontakte os. Bedst er det, hvis du kontakter os på info@eyedoctor.dk eller ringer på telefon 38289388. Såfremt du føler dig dårligt behandlet, vil vi meget gerne mødes med dig med henblik på en samtale herom.